onsdag 27 maj 2009

Konstiga funderingar...

Jag har haft en hel del i mitt huvud de senaste dagarna, problem med att få ihop pengar till hyran å en tjurig sambo.
Det har varit svårt att somna på kvällarna å dagarna har gått åt till att tänka.
Men nu verkar vi iaf ha fixat pengar till hyran så de ha ja kunnat släppa lite å den tjuriga sambon får väl hållas bäst han vill!!

Min fundering är om det tar ett tag för kroppen att slappna av när man ha haft en massa tankar som tagit energi dag som natt, för igår när jag skulle sova kändes huvudet äntligen ganska tomt å jag kunde slappa av.... Men då kom helt plötsligt en ny tanke!!
Jag spärrade upp ögonen helt klarvaken å tänkte: " Va f*n är min vinterjacka"??

Ja jag vet att det verkar konstigt kunde knappt hålla mig för skratt själv när jag tänkte efter. Ute är det ju ganska varmt just nu å en vinterjacka är det sista jag behöver just nu, men jag funderade ändå på va den kunde vara, hade precis för mig att jag hade tvättat den efter vintern, men sen vart var den??
Jaja inget att göra något åt vid klocka halv 1 på natten, lyckades släppa tanken om jacka å somna med ett leende på läpparna åt min egen fundering!!

Idag när jag hade stigit upp så kom jag plötsligt på de igen, å hittade jackan i en av garderoberna!!
Va skönt å veta vad den va så slipper jag tänka på de inatt med:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar