fredag 20 februari 2009

Bloggvärlden!!

Nu efter många funderingar har jag bestämt mig för att börja blogga!
Förr skrev jag jätte mycket i divesse skrivböcker som nu ligger i garderoben och samla damm, fast jag tar fram dom ibland och läser.
Nu på senare tid känner jag ofta ett behov av att skriva av mig om allt möjligt, men har haft svårt att uttrycka mig genom att skriva. Men ger de nu alltså en chans och tror att jag kommer att trivas med att ha en blogg när jag väl kommit igång.
Så ni får ha lite översende och tålamod så hoppas jag att ni kommer att tycka min blogg blir intressantare allt efter att tiden går!!

1 kommentar:

  1. Det är roligt att blogga & jag är övertygad om att du kommer att tycka det med. Och du skriver inte alls dåligt! Du skriver bra och du har mycket saker att skriva om & dela med dej av! :)

    SvaraRadera